№ з/п
|
Дата проведення
|
Зміст уроку
|
Практичні роботи
|
Примітка
|
Комп’ютерна графіка
|
||||
1.
|
04-08.09.17
|
Поняття комп’ютерної графіки
|
||
2.
|
11-15.09
|
Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів
растрових і векторних зображень
|
||
3.
|
18-22.09
|
Побудова зображення з графічних примітивів
|
||
4.
|
25-29.09
|
Операції над об’єктами та групами об’єктів.
|
урок 3-4
|
3-4конспект
|
5.
|
02-06.10
|
Векторний графічний
редактор. Засоби графічного редактора
|
||
6.
|
09-13.10
|
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень
|
||
7.
|
16-20.10
|
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах
|
||
8.
|
Додавання тексту до графічних
зображень та його форматування
|
|||
9.
|
Створення та редагування векторних
зображень
|
ПР1
|
||
10.
|
Растровий графічний редактор. Засоби
графічного редактора
|
|||
11.
|
Створення та редагування растрових
зображень. Тематичне оцінювання
|
ПР2
|
||
Комп’ютерні презентації
|
||||
12.
|
Програмне забезпечення для
створення й відтворення комп’ютерних презентацій
|
|||
13.
|
Об’єкти презентації та засоби управління її
демонстрацією
|
|||
14.
|
Етапи створення презентації та
вимоги до її оформлення
|
|||
15.
|
Налаштування показу презентацій
|
|||
16.
|
Створення та оцінювання
презентації
|
ПР3
|
||
17.
|
Ефекти анімації, рух об’єктів в
презентаціях
|
|||
18.
|
Ефекти зміни слайдів
|
|||
19.
|
Створення презентації із ефектами
|
ПР4
|
||
20.
|
Планування
представлення презентації та виступ перед аудиторією. Тематичне оцінювання
|
|||
Алгоритми та
програми
|
||||
21.
|
Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта
|
|||
22.
|
Змінювання значень властивостей
об’єкта в програмі
|
|||
23.
|
Створення програмнихоб’єктів
|
|||
24.
|
Розв’язування задач, які передбачають
створення програмних об’єктів
|
ПР5
|
||
25.
|
Поняттяподії.
Види подій
|
|||
26.
|
Програмне опрацювання події
|
|||
27.
|
Розв’язування задач, які передбачають
програмне опрацювання події
|
ПР6
|
||
28.
|
Вкладеніалгоритмічніструктуриповторення та розгалуження
|
|||
29.
|
Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та
розгалуження
|
ПР7
|
||
30.
|
Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі
|
|||
31.
|
Створення програмних проектів методом
поділу задачі на підзадачі
|
ПР8
|
||
32.
|
Розробка сценарію майбутнього програмного проекту
|
|||
33.
|
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
|
|||
34.
|
Створення реклами та презентація власного програмного проекту
|
|||
35.
|
Повторення та узагальнення вивченого у 6 класі
|
- Головна сторінка
- Інформатика учням
- Конкурси
- Моя атестація
- Професійні папки
- Портфоліо
- Розклад
- Мапа блогу
Немає коментарів:
Дописати коментар