Назва: Підручник "Інформатика 9 клас"
Автори: Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер
Видавництво: Видавничий центр "Оріон"
Мова: українська
Сторінок: 221
Рік: 2017
Формат: pdf
№ з/п
|
Дата проведення
|
Зміст уроку
|
Підручник
|
Примітка
|
Інформаційні технології
у суспільстві (3 год.)
|
||||
1.
|
01-07.09.17
|
Інформатика
та інформаційне суспільство
|
п. 1.1-1.3
|
|
2.
|
01-07.09.17
|
Інформаційні
процеси та системи. Етика використання інформаційних ресурсів
|
п. 1.4-1.8
|
|
3.
|
08-14.09.17
|
Практична робота 1. Освітні
інформаційні ресурси і системи
|
с 17-18
|
|
Мережеві
технології (4 год.)
|
||||
4.
|
08-14.09.17
|
Класифікація,
апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Передавання даних в
мережі Інтернет. Канали зв’язку, їх види.
|
п.3.1-3.4
|
|
5.
|
15-21.09
|
Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої.
Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера
|
П. 3,5-3,6
|
|
6.
|
15-21.09
|
Сучасні сервіси Інтернету.
Сервіси веб-2.0. Геосервіси
|
П. 4.1-4.2
|
|
7.
|
22-28.09
|
Спеціальні
інструменти пошуку В Інтернеті. Розширений пошук
|
П. 4.3
|
|
Комп'ютерні презентації (6 год )
|
||||
8.
|
22-28.09
|
Етапи
розробки презентації. Вимоги до
презентації
|
П. 5.1-5.3
|
|
9.
|
29.09-05.10
|
Елементи
дизайну презентацій. Макети слайдів. Стильове оформлення слайдів презентації Використання
діаграм у презентаціях
|
П. 5.4-5.6
|
|
10.
|
29.09-05.10
|
Гіперпосилання
і елементи управління в презентаціях. Додавання відеокліпів, звукових ефектів
і мовного супроводу до слайдової презентації
|
П. 6.1-6.3
|
|
11.
|
Елементи
анімації
Управління
показом презентації
Друк
презентації
|
П. 6.4-6.7
|
||
12.
|
Практична
робота 2. Проектування та розробка презентаційза визначеними критеріями.
Елементи керування презентаціями
|
С 69
|
||
13.
|
Практична
робота 3. Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими
ефектами та мовним супроводом
|
С. 70
|
||
Основи
інформаційної безпеки (4 год)
файли-заготовки |
||||
14.
|
Загрози
безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах.
|
П. 9.1-9.5
|
||
15.
|
Засоби захисту
даних та безпечної роботи на комп’ютері
|
П.
10.1-10.6
|
||
16.
|
Практична
робота 4. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера.
|
С. 89-90
|
||
Комп’ютерне моделювання(5 год)
|
||||
17.
|
Комп’ютерна
модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні,
імітаційні та інші моделі. Поняття комп’ютерного експерименту
|
П.
12.1-12.2
|
||
18.
|
Основні
етапи комп’ютерного моделювання
|
П. 12.3
|
||
19.
|
Карти
знань. Редактори карт знань
|
П.
13.1-13.2
|
||
20.
|
Створення
і опрацювання моделей на прикладах
задач з різних предметних галузей (фізика, математика, хімія, біологія тощо)
в різних програмних середовищах
|
С. 106-107
|
||
21.
|
Практична
робота 5. Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей
|
С. 108
|
||
Табличні величини та
алгоритми їх опрацювання
(11 год.)
|
||||
22.
|
Табличні величини та їх опис мовою
програмування
|
П.
15.1-15.2
|
||
23.
|
Введення та виведення табличних величин
|
П. 15.3
|
||
24.
|
Візуалізація елементів табличної величини за
допомогою графічних примітивів
|
П. 15.4
|
||
25.
|
Алгоритми опрацювання табличних величин:
зміна значення елемента табличної величини
|
П.
16.1-16.2
|
||
26.
|
Алгоритми опрацювання табличних величин:
знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що
задовольняють заданим умовам
|
П. 16.3
|
||
27.
|
Розв’язування задач на опрацювання табличних
величин
|
С. 128
|
||
28.
|
Практична робота 6. Складання і виконання
алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин
за заданими умовами у навчальному середовищі програмування
|
С. 129
|
||
29.
|
Алгоритми пошуку елементів табличних величин
|
П.
18.1-18.2
|
||
30.
|
Алгоритми впорядкування елементів табличних
величин
|
П. 18.3
|
||
31.
|
Розв’язування задач на опрацювання табличних
величин
|
П. 18.4
|
||
32.
|
Практична робота 7. Складання і виконання
алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування
|
С. 140
|
||
Комп’ютерні
публікації (5 год.)
|
||||
33.
|
15-17.01.18
|
Поняття комп’ютерної публікації.
Програмні засоби для створення публікацій
Види публікацій та їх шаблони. Структура
публікації. Основні складові публікацій
|
П.
20.1-20.4
|
|
34.
|
17-19.01.18
|
Особливості роботи з графічними і
текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між
об’єктами публікації
Алгоритм створення комп’ютерної публікації
|
П.
20.5-20.6
|
|
35.
|
22-24.01.18
|
Створення, збереження, відкривання та друк
публікацій
|
П. 20.7
|
|
36.
|
24-26.01.18
|
Практична робота 8. Створення простої
комп’ютерної публікації на базі шаблону
|
С. 155
|
|
37.
|
29-31.01.18
|
Практична робота 9. Проектування та
створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження
|
С. 156
|
|
Комп’ютерна
графіка. Векторний графічний редактор (7 год.)
|
||||
38.
|
31.01-02.02.18
|
Поняття комп’ютерної графіки. Кодування
графічних даних.
|
П.
23.1-23.2
|
|
39.
|
5-7.02.18
|
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх
властивості. Формати файлів зображень.
|
П.
23.3-23.5
|
|
40.
|
7-9.02.18
|
Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання
векторних зображень
|
П.
24.1-24.2
|
|
41.
|
12-14.02.18
|
Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень
|
П.
24.3-24.5
|
|
42.
|
14-16.02.18
|
Побудова зображень у векторному графічному редакторі
|
С. 174
|
|
43.
|
19-21.02.18
|
Практична робота 10. Створення
простих векторних зображень
|
С. 175
|
|
44.
|
21-23.02.18
|
Практична робота 11. Створення складених векторних зображень
|
С. 176
|
|
45.
|
26-28.02.18
|
Поняття персонального навчального середовища
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації
документів
|
П.
27.1-27.2
|
|
46.
|
28.02-2.03.18
|
Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм
Організація та планування колективної діяльності.
Використання офісних веб-програм для створення спільних документі
|
П. 27.3
|
|
47.
|
05-07.03.18
|
Синхронізація даних
Створення і використання спільних електронних закладок
Канали новин
|
П. 27.4
|
|
48.
|
07-09.03.18
|
Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних
документів. Опитування з використанням онлайн-форм
|
С. 189-190
|
|
49.
|
12-14.03.18
|
Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів.
|
П.
29.1-29.2
|
|
50.
|
14-16.03.18
|
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови
розмітки гіпертексту
|
П.
29.3-29.5
|
|
51.
|
19-21.03.18
|
Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
|
П. 29.6-
|
|
52.
|
21-23.03.18
|
Поняття мови розмітки гіпертексту
|
П. 29.7
|
|
53.
|
02-04.04.18
|
Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням
онлайн-систем
|
С. 204
|
|
Розв’язування
компетентнісних задач (7 год.)
|
||||
54.
|
04-06.04.18
|
Підготовка
до розв’язування компетентнісних завдань
|
С. 205-206
|
|
55.
|
10-11.04.18
|
Розв’язування
компетентнісного завдання1/2
|
С. 205-206
|
|
56.
|
11-13.04.18
|
Розв’язування
компетентнісного завдання1/2
|
С. 205-206
|
|
57.
|
Розв’язування
компетентнісного завдання3/4
|
С. 206-206
|
||
58.
|
Розв’язування
компетентнісного завдання3/4
|
С. 205-206
|
||
59.
|
Розв’язування
компетентнісного завдання5/6
|
С. 205-206
|
||
60.
|
Розв’язування
компетентнісного завдання5/6
|
С. 205-206
|
||
Виконання колективного навчального проекту (8 год.)
|
||||
61.
|
Вибір теми проекту
|
С. 206-207
|
||
62.
|
Добір інформаційних матеріалів для виконання проекту
|
|||
63.
|
Виконання проектних завдань
|
|||
64.
|
Виконання проектних завдань
|
|||
65.
|
Виконання проектних завдань
|
|||
66.
|
Виконання проектних завдань
|
|||
67.
|
Оформлення матеріалів
проекту. Підготовка до захисту проекту.
|
|||
68.
|
Захист навчального проекту
|
|||
69.
|
Узагальнення та систематизація вивченого з курсу «Інформатика»
|
|||
70.
|
Узагальнення та систематизація вивченого з курсу «Інформатика»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар