за підручником Морзе Н.
В. Інформатика :
підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н.
В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с.
№
з/п
|
Дата
проведення
|
Зміст
уроку
|
Підручник
|
Примітка
|
||||
Повторення,
узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 7-й клас (1 год)
|
||||||||
1.
2.
|
01-02.09.16
05-09.09.16
|
Правила техніки безпеки при роботі за
комп’ютером. Повторення вивченого у 7 класі
|
форзац
|
|||||
Кодування
даних (3 год)
|
||||||||
3.
|
05-09.09.16
|
Опрацювання даних як інформаційний
процес. Кодування та декодування повідомлень
Двійкове кодування. Одиниці вимірювання
довжини двійкового коду
|
С. 6-13
урок1
|
|||||
4.
|
12-16.09
|
Кодування символів.
|
С. 6-13
урок2
|
|||||
5.
|
12-16.09
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота №1. Розв‘язування
задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів
|
С.14
урок3
|
|||||
Апаратно-програмне
забезпечення комп’ютера (5 год)
|
||||||||
6.
|
19-23.09
|
Архітектура комп’ютера. Складові
комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики.
Історія засобів опрацювання
інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування
|
С. 16-28
Впр.3 (с.27)
№1 (с.28) – створити проект по
обладнанню комп'ютера у вигляді презентації. Обґрунтуйте вибір комплектуючих,
складіть кошторис вашої моделі згідно цін одного з інтернет-магазинів (із
вказаними посиланнями)
|
|||||
7.
|
19-23.09
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
№2. Конфігурація комп’ютера під
потребу
|
С. 28-29
|
|||||
8.
|
26-30.09
|
Класифікація та загальна характеристика
програмного забезпечення
|
С. 29-38
|
|||||
9.
|
26-30.09
|
Архівування даних. Стиснення даних, види
стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами
|
С.38-44
|
|||||
10.
|
03-07.10
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота №3. Архівування
та розархівування даних
|
С.44
|
тест+
оформлення
ПР№3
|
||||
Опрацювання
текстових даних (6 год)
|
||||||||
11.
|
03-07.10
|
Текстовий документ та його об’єкти.
Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в
текстовий документ
|
С. 46-54
|
8_11 (*.ppt+відео)
|
||||
12.
|
10-14.10
|
Створення, редагування та форматування
таблиць та графічних об’єктів в текстовому документі
|
С. 54-60
|
графічні
об'єкти в ТП
таблиці в
ТП
|
||||
13.
|
10-14.10
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 4.
Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів
|
С.60-61
|
|||||
14.
|
17-21.10
|
Структура документа. Створення та
форматування розділів, колонтитулів, змісту та покажчика
|
С. 62-73
|
|||||
15.
|
17-21.10
|
Шаблон документа. Опрацювання складних
текстових документів.
|
С.73-77
|
|||||
16.
|
31-04.11
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
5. Структура документа.
Автоматизоване створення змісту та покажчиків
|
С.78
|
|||||
Опрацювання
об’єктів мультимедіа (6 год)
(Файли-заготовки. Розділ 4:
http://www.ex.ua/105441561
https://drive.google.com/open?id=0B6fTIfFMSQYZd211YXY3YktnMDA Архів має великий обсяг, тому якщо у вас проблеми із його завантаженням, то його можна скласти із частин: 7 чудес світу + Ансамбль Вірського Аудіо Відео Історія розвитку... Ландшафний дизайн |
||||||||
17.
|
31-04.11
|
Програмне забезпечення для
опрацювання об’єктів мультимедіа
|
С.80-83
|
|||||
18.
|
07-11.11
|
Сервіси для розміщення
відео та аудіоматеріалів в
Інтернеті
|
С.83-86
|
|||||
19.
|
Створення відеокліпу
|
С.86-89
|
||||||
20.
|
14-18.11
|
Додавання відеоефектів, налаштування
часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі
|
С.89-96
|
|||||
21.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота №6.
Створення відеокліпу.Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів
аудіо- та відеоряду
|
С. 97
|
||||||
22.
|
21-25.11
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота №7.
Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті
|
С.98
|
|||||
Основи
подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8 год.)+1 з резерву
(Файли-заготовки.
Розділ 5:
При роботі у середовищі Lazarus спочатку створюємо
папку для збереження проекту, а потім створюємо у ній сам проект!
|
||||||||
23.
|
Мови програмування та їх класифікація
|
С. 100-104
урок 4
|
Python -
https://www.python.org/, https://www.jetbrains.com/pycharm/download/#section=windows (обираємо
версію Community )
|
|||||
24.
|
28-02.12
|
Середовище програмування. Елементи вікна
середовища програмування
|
С. 104-110
урок 5
|
Free
Pascal (Obgect Pascal) - http://www.lazarus-ide.org/
|
||||
25.
|
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом
|
С.111-113
урок 6-7
|
Вправа 1
рубрики Діємо із теми 15:
та
середовище CodingGraund: https://www.tutorialspoint.com/ipython_terminal_online.php
|
|||||
26.
|
05-09.12
|
Програмний проект і файли, що входять до
його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження,
виконання. Використання елемента керування «напис»
|
С.
113-118
|
|||||
27.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що
відображає вікно повідомлення
|
С.119
|
пр8_з-ня2
завантажити можна тут:
|
|||||
28.
|
12-16.12
|
Зміна значення властивостей об’єктів у
середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події
натискання кнопок
|
С.120-124
урок8-9
|
|||||
29.
|
Поняття про метод. Використання вікон
повідомлень
|
С.124-125
урок10-11
|
||||||
30.
|
19-23.12
|
Розробка програм засобами середовища
програмування
|
С.
126-129
урок12
|
|||||
31.
32.
|
19-23.12
16-20.01
16-20.01
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота №9.
Створення програми з кнопками та написами.
Повторення вивченого у І семестрі
|
С.130
урок13 ТА
|
Завдання
1_Мозаїказаготовка
результатПР9:
|
||||
Алгоритми
роботи з об’єктами та величинами (20 год)
|
||||||||
33.
|
23-27.01
|
Величини. Їх типи та властивості
|
С.132-137
|
|||||
34.
|
23-27.01
|
Операції над числовими величинами та їх
опис мовами програмування
|
С. 137-139
|
|||||
35.
|
30.01-3.02
|
Складання алгоритмів та виконання
опрацювання числових величин у середовищі програмування
|
С.
139-141
|
|||||
36.
|
30.01-3.02
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 10.
Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування
|
С. 142
|
|
||||
37.
|
06-10.02
|
Величини текстового типу, операції над
ними. Елементи для введення даних: текстове поле
|
С. 143-148
|
|||||
38.
|
06-10.02
|
Складання та виконання алгоритмів
опрацювання текстових величин у середовищі програмування
|
С. 148-152
|
|||||
39.
|
13-17.02
|
Налагодження програм
|
С. 152-155
|
|||||
40.
|
13-17.02
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 11. Налагодження
готової програми
|
С. 156
урок 15-16
|
|||||
41.
|
20-24.02
|
Опрацювання величин логічного типу.
Команда розгалуження
|
С. 157-161
урок 17
повт.урок 10-11 |
№1,2,3
(с.168-169)
|
||||
42.
|
20-24.02
|
Складання та виконання алгоритмів з
елементами управління для задання логічного значення величини
|
С. 161-166
урок 18-19,
повт.урок 10-11
|
№1,2
(с.179-180)
|
||||
43.
|
27.02-03.03
|
Складання та виконання алгоритмів з
елементом управління «список, що розкривається»
|
С.166-169
урок 20,
повт.урок 10-11
|
|||||
44.
|
27.02-03.03
|
Алгоритми з повтореннями мовою програмування.
Складання та реалізація алгоритмів із циклом із передумовою у
середовищі програмування
|
С.170-172
урок 21
|
|||||
45.
|
06-10.03
|
Складання та реалізація алгоритмів
із циклом із лічильником у середовищі
програмування
|
С.172-174
урок 25 |
|||||
46.
|
06-10.03
|
Складання та реалізація алгоритмів
з повтореннями для опрацювання величин
|
С.
174-178
|
|||||
47.
|
13-17.03
|
Практична
робота 12. Складання та виконання алгоритмів з
повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин
|
С. 179-180
|
блок-схеми і форма до №1, 2 |
||||
48.
|
13-17.03
|
Графічне відображення даних мовами
програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів
|
С.
181-183
урок 22
|
|||||
49.
|
20-24.03
|
Відображення базових графічних
примітивів засобами мови програмування
|
С.
183-188
|
|||||
50.
|
20-24.03
|
Реалізація алгоритмів з графічним
відображенням даних засобами середовища програмування
|
С.
188-191
|
|||||
51.
|
03-07.04
|
Практична робота 13. Складання та
виконання алгоритмів з графічним відображенням даних
|
С.192
|
|||||
52.
|
03-07.04
|
Узагальнення та систематизація знань,
умінь та навичок із теми
|
С.
100-192
|
|||||
Технології
опрацювання числових даних
у середовищі табличного процесора (10 год) (заготовки до теми) |
||||||||
53.
|
10-14.04 |
Абсолютні, відносні й мішані посилання
на комірки та діапазони комірок
|
С.
194-197
|
|||||
54.
|
10-14.04 |
Призначення й використання математичних
і статистичних, функцій табличного процесора. Виконання обчислень з
використанням функцій
|
С.
197-200
|
|||||
55.
|
17-21.04 |
Призначення й використання логічних
функцій табличного процесора. Умовне форматування
|
С.
200-206
|
|||||
56.
|
17-21.04 |
Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.
|
С.
206-207
|
8_пр14.mp4 8_пр14заготовка.xlsx |
||||
57.
|
24-28.04 |
Практична робота 15. Використання математичних, логічних та
статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування
|
С.208
|
8_пр15заготовка.xlsx з-ня4: підказка на с.138 підручника, !!! DIV в табл.процесорі нема, однак є аналог QUOTIENT(чисельник;знаменник) - повертає цілу частину частки від ділення. За допомогою цієї функції можна видалити залишок ділення |
||||
58.
|
24-28.04 |
Створення та налагодження діаграм
різного типу, вибір типу діаграми
|
С.
209-216
|
|||||
59.
|
01-05.05 |
Встановлення параметрів сторінки.
Друкування електронної таблиці
|
С.
216-221
|
|||||
60.
|
Упорядковування даних у таблицях
Автоматичні та розширені фільтри
|
С.
221-229
|
Землетруси.xls | |||||
61.
|
Проміжні підсумки
|
С.
229-233
|
Учні.xls | |||||
62.
|
08-12.05 |
Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та
розширені фільтри
|
С.234
|
1_Водоспади.xls 2_РічкиУкраїни.xls 3_Олімпіада.xls |
||||
Розв’язування
компетентнісних задач (5 год)
|
||||||||
62.
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
||||||
63.
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
||||||
64.
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
||||||
65.
|
15-19.05 |
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
|||||
66.
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
||||||
Виконання
індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної
галузі навчального курсу «Інформатика» (4 год) +1 резерв
|
||||||||
67.
|
Вибір теми проекту. Його планування.
Добір ресурсів
|
С.
237-239
|
||||||
68.
|
22-26.05 |
Виконання індивідуальних і групових
навчальних проектів із дослідження предметної галузі
|
С.
237-239
|
|||||
69.
|
Оформлення матеріалів про
виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження
предметної галузі
|
С.
237-239
|
||||||
70.
|
Захист проекту
|
С.
237-239
|
||||||
70.
|
Узагальнення і систематизація вивченого
у 8 класі
|
Немає коментарів:
Дописати коментар