8 клас



https://drive.google.com/file/d/0BwKE7DoMNReQY0h4SE9XWm11d00/view?usp=sharing

за підручником Морзе Н. В. Інформатика :
підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с.


з/п
Дата проведення
Зміст уроку
Підручник
Примітка

Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 7-й клас (1 год)

1. 

 2.      
 01-02.09.16

05-09.09.16
Правила техніки безпеки при роботі за   комп’ютером. Повторення вивченого у 7 класі  
форзац

Кодування даних (3 год)

3.     
 05-09.09.16
Опрацювання  даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень
Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду
С. 6-13
урок1

 4.                 
12-16.09
Кодування символів.
С. 6-13
урок2

   5.                    
12-16.09
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів
С.14
урок3

Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год)

           
6.  
19-23.09
Архітектура комп’ютера. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики.
Історія засобів опрацювання  інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування
С. 16-28
Впр.3 (с.27)
№1 (с.28) – створити проект по обладнанню комп'ютера у вигляді презентації. Обґрунтуйте вибір комплектуючих, складіть кошторис вашої моделі згідно цін одного з інтернет-магазинів (із вказаними посиланнями)

7.
19-23.09
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера  під потребу
С. 28-29

8.         
26-30.09
Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення
С. 29-38

9.              
26-30.09
Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори.  Типи архівів. Операції над архівами
С.38-44

10.                 
03-07.10
Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Архівування та розархівування даних
С.44
оформлення ПР№3

Опрацювання текстових даних (6 год)

11.
03-07.10
Текстовий документ та його об’єкти. Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в текстовий документ
С. 46-54
8_11 (*.ppt+відео)

12.               
10-14.10
Створення, редагування та форматування таблиць та графічних  об’єктів в текстовому документі
С. 54-60
графічні об'єкти в ТП
(ч.1ч.2ч.3ч.4)
таблиці в ТП
(ч.1ч.2)

13.               
10-14.10
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів
С.60-61

14.               
17-21.10
Структура документа. Створення та форматування розділів, колонтитулів, змісту та покажчика
С. 62-73

15.               
17-21.10
Шаблон документа. Опрацювання складних текстових документів.
С.73-77

16.               
31-04.11
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків
С.78

Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год)
(Файли-заготовки. Розділ 4:
http://www.ex.ua/105441561
https://drive.google.com/open?id=0B6fTIfFMSQYZd211YXY3YktnMDA

Архів має великий обсяг, тому якщо у вас проблеми із його завантаженням, то його можна скласти із частин:
7 чудес світу +
Ансамбль Вірського
Аудіо
Відео
Історія розвитку...
Ландшафний дизайн
 

17.               
31-04.11
Програмне забезпечення для  опрацювання об’єктів мультимедіа
С.80-83

18.               
07-11.11
Сервіси          для      розміщення відео та  аудіоматеріалів            в Інтернеті
С.83-86

19.               
Створення відеокліпу
С.86-89

20.               
14-18.11
Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі
С.89-96

21.               
Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Створення відеокліпу.Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду
С. 97

22.               
21-25.11
Інструктаж з БЖД. Практична робота №7.  Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті
С.98

Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8 год.)+1 з резерву
(Файли-заготовки. Розділ 5:
При роботі у середовищі Lazarus спочатку створюємо папку для збереження проекту, а потім створюємо у ній сам проект!

23.               
Мови програмування та їх класифікація
С. 100-104
урок 4
Python -  https://www.python.org/,  https://www.jetbrains.com/pycharm/download/#section=windows (обираємо версію Community )

24.               
28-02.12
Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування
С. 104-110
урок 5
Free Pascal (Obgect Pascal) - http://www.lazarus-ide.org/

25.               
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом
С.111-113
урок 6-7
Вправа 1 рубрики Діємо із теми 15:
 та середовище CodingGraund:  https://www.tutorialspoint.com/ipython_terminal_online.php

26.               
05-09.12
Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Використання елемента керування «напис»
С.
113-118


27.               
Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення
С.119
пр8_з-ня2 завантажити можна тут:

28.               
12-16.12
Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі  програмування.  Складання програм, що обробляють події натискання кнопок
С.120-124
урок8-9

29.               
Поняття про метод. Використання вікон повідомлень
С.124-125
урок10-11

30.               
19-23.12
Розробка програм засобами середовища програмування
С.
126-129
урок12

31.     








 32.     
19-23.12







16-20.01
16-20.01
Інструктаж з БЖД. Практична робота №9. Створення програми з кнопками та написами.

Тематична контрольна робота
Повторення вивченого у І семестрі
С.130






урок13 ТА

результатПР9:

Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (20 год)
33.               
26-30.12
23-27.01
Величини. Їх типи та властивості
С.132-137
34.               
23-27.01
Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування  
С. 137-139
35.               
30.01-3.02
Складання алгоритмів  та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування
С.
139-141
36.               
30.01-3.02
Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування
С. 142

37.               
06-10.02
Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних: текстове поле
С. 143-148
38.               
06-10.02
Складання  та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування
С. 148-152
39.               
13-17.02
Налагодження програм
С. 152-155
40.               
13-17.02
Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. Налагодження готової програми
С. 156
урок 15-16
41.               
20-24.02
Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження
С. 157-161
урок 17
повт.урок 10-11
№1,2,3 (с.168-169)
https://drive.google.com/file/d/0BwKE7DoMNReQbk5rMm8yd01DU00/view?usp=sharing
42.               
20-24.02
Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання  логічного значення величини
С. 161-166
урок 18-19,

повт.урок 10-11
№1,2 (с.179-180)
43.               
27.02-03.03
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається»
С.166-169

урок 20,
повт.урок 10-11
44.               
27.02-03.03
Алгоритми з повтореннями мовою   програмування. Складання та реалізація алгоритмів   із циклом із передумовою у середовищі програмування
С.170-172
 урок 21
45.               
06-10.03
Складання та реалізація алгоритмів   із циклом   із лічильником у середовищі програмування
С.172-174
урок 25
46.               
06-10.03
Складання та реалізація алгоритмів   з повтореннями для опрацювання величин
С.
174-178
47.               
13-17.03
Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин
С. 179-180
блок-схеми і
форма до №1, 2
48.               
13-17.03
Графічне відображення  даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів
С.
181-183
урок 22
49.               
20-24.03
Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування
С.
183-188
50.               
20-24.03
Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних  засобами середовища програмування
С.
188-191
51.               
03-07.04
Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних
С.192
52.               
03-07.04
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок із теми
С.
100-192
Технології опрацювання числових даних
у  середовищі табличного процесора (10 год)
(заготовки до теми)
53.               
10-14.04
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок
С.
194-197
54.               
10-14.04
Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Виконання обчислень з використанням функцій
С.
197-200
55.               
17-21.04
Призначення й використання логічних  функцій табличного процесора. Умовне форматування
С.
200-206
56.               
17-21.04
Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.
С.
206-207
8_пр14.mp4
8_пр14заготовка.xlsx
57.               
24-28.04
Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування
С.208
8_пр15заготовка.xlsx
з-ня4: підказка на с.138 підручника,
!!!        DIV в табл.процесорі нема, однак є аналог QUOTIENT(чисельник;знаменник)  -
повертає цілу частину частки від ділення. За допомогою цієї функції можна видалити залишок ділення
58.               
24-28.04
Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми
С.
209-216
59.               
01-05.05
Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці
С.
216-221
60.               

Упорядковування  даних у таблицях
Автоматичні та розширені фільтри
С.
221-229
Землетруси.xls
61.               

Проміжні підсумки  
С.
229-233
Учні.xls
62.               
08-12.05
Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри
С.234
1_Водоспади.xls
2_РічкиУкраїни.xls
3_Олімпіада.xls
Розв’язування компетентнісних задач (5 год)
62.               

Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
63.               
Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
64.               

Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
65.               
15-19.05
Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
66.               
Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» (4 год) +1 резерв
67.               
Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів
С.
237-239
68.               
22-26.05
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі
С.
237-239
69.               
Оформлення матеріалів про  виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі
С.
237-239
70.               
Захист проекту
С.
237-239
70.               
Узагальнення і систематизація вивченого у 8 класі

Немає коментарів:

Дописати коментар