Автори: Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська
Видавництво: Видавничий дім «Освіта»
Мова: українська
Сторінок: 224
Сторінок: 224
Рік: 2015
Формат: pdf
Розмір: 44,4 Мб
Підручник
«Інформатика, 7 клас» відповідає програмі з інформатики для 7 класу
загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальний матеріал викладений в
цікавій, доступній формі, спрямований на розвиток творчих здібностей,
логічного мислення, кмітливості та навичок самоосвіти. УВАГА!
№ з/п
|
Дата проведення
|
Зміст уроку
|
Домашнє
завдання (c.підручник) |
Примітка
|
Повторення, узагальнення і
систематизація навчального матеріалу за 5-6-й клас (1 год)
|
||||
1.
|
1,4.09.15
|
Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером
Робота з програмами навчального призначення.
|
||
Електронне листування
(4 год.) +1 год.
|
||||
2.
|
8,11.09.15
|
Поштова служба Інтернету.
Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової
скриньки. Створення електронної скриньки
|
6-12
Створити поштові скриньки на mail.ukr.net, gmail.com. |
|
3.
|
15,18.09.15
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень.
Вкладання файлів. Використання адресної книжки та списків розсилання
|
13-19
інструкція |
|
4.
|
22,25.09.15
|
Етикет електронного листування.
Правила безпечного користування електронною скринькою
|
20-27
|
|
5.
|
29,02.10.15
|
БЖД. Практична робота 1. Електронне
листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли
|
32-34
завдання_ смайлики |
|
6.
|
06,09.10.15
|
Розв’язування задач
|
28-31
|
|
Моделювання (3 год.)
+1 год+1 год.(Заготовки до теми)
|
||||
7.
|
13,16.10.15
|
Поняття моделі. Поняття предметної
галузі
Типи моделей. Форми поданняінформаційної
моделі: опис, таблиця, формули, схеми
|
36-45
вправа 1,2 |
|
8.
|
20,30.10.15
|
Етапи побудови інформаційної
моделі. Побудова інформаційних моделей
|
46-55
|
|
9.
|
03,06.11.15
|
БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних
середовищах
|
55-58
|
|
10.
|
10,13.11.15
|
Побудова інформаційних моделей
|
59-69
|
|
11.
|
17,20.11.15
|
Розв’язування задач
|
70-74
|
|
12.
|
24,27.11.15
|
Базові алгоритмічні структури:
структури повторення та розгалуження.
Висловлювання. Істинні та хибні
висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше»
|
76-83
середовище blockly-games
|
|
13.
|
01,04.12.15
|
Алгоритми з повторенням. Складання
та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі
виконання алгоритмів
|
84-92
|
|
14.
|
08,11.12.15
|
БЖД. Практична робота 3.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням
|
93-95
|
|
15.
|
15,18.12.15
|
Вкладені цикли
|
7_15(8z).mp4 | |
16.
|
22,25.12.15
|
Вкладені цикли: складні задачі
|
7_16(9z).mp4 | |
17.
|
29.12.15-(22.01.16) 5.02
|
Алгоритми з розгалуженням
|
||
18.
|
(
9,12.02 |
Складання та виконання алгоритмів
з розгалуженням для виконавців у середовищі Скретч
|
||
19.
|
(
16,19.02 |
БЖД. Практична робота 4.Складання
та виконання алгоритмів із розгалуженням
|
114-118 (п.17)
зміст ПР4 |
7_19 пр4.xls 7_19 пр4.mp4 |
20.
|
23,26.02.16 |
Складання та виконання алгоритмів
з повторенням і розгалуженням для виконавців середовищі Скретч
|
7_20.doc тренажер готово.sb |
|
21.
|
01,04.03.16 |
БЖД. Практична робота 5.Складання
та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч
|
тренажер.sb | |
22.
|
Розв’язування задач
|
133-138
|
||
Табличний процесор (8
год.) +1 год. (Заготовки до теми)
|
||||
23.
|
15,18.03.16 |
Таблиці, електронні
таблиці
Табличний процесор,
його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості.Відкривання,
перегляд і збереження електронної книги.
Способи навігації на аркуші і в
книжці табличного процесора
|
||
24.
|
22,25.03.16 |
Адресація в середовищі
табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони.
Уведення даних до
комірок: текст,
число. Редагування даних таблиці. Копіювання,
переміщення й вилучення даних
|
150-162
виконати тести 15,16 |
|
25.
|
22,25.03.16
|
Типи даних: число, текст, формула.
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок
і діапазонів комірок.
|
||
26.
|
29.03,01.04.16 |
БЖД. Практична робота 6.Уведення,
редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора
|
174-177
виконати тести 17,18 |
|
27.
|
05,08.04.16
|
Стовпчасті та секторні
діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування
стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз
даних, поданих на діаграмі
|
178-190
виконати тести 19,20 |
|
28.
|
12,15.04.16
|
БЖД. Практична робота 7.
Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі
|
191-194
|
|
29.
|
19,22.04.16
|
Опрацювання числових даних за
алгоритмом.
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max |
||
30.
|
26,29.04.16
|
БЖД. Практична робота 8.
Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих
функцій
|
207-210
|
|
31
|
03,06.05.16
|
Розв’язування задач
|
211-214
|
|
32
33 34 |
10,13.05.16
17,20.05.16 24,27.05.16 |
Виконання індивідуальних
навчальних проектів
|
215-220
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар